21 Eylül 2015 Pazartesi

Keşif Yılım

Keşif yılım oldu bu yaşım. En güzel, en anlamlı, en en en sevdiğim yaşım oldu işte. Kendimi keşfettim çünkü, en karanlık dehlizlerden geçip aydınlığa kavuştum sanki, hatalarımı, doğrularımı görüp, kendimi tanıyıp, zaaflarımı ve en güçlü yanlarımı farkettiğim, en anlamlı zamanı şimdiye kadarki hayatımın. Doğum günüme şurda bilmem kaç gün kala, geçen sene olduğum noktadan 1000 yıl uzağım sanki. Tabi ki zirveye çıkmadım, ona daha var :) Ama çok yol katettim, kilometrelerce yol yürüdüm bu keşif yılımda..Hiç kolay olmadı, orası kesin. Tüm bilgisayar oyunlarına en zor level'dan başlayan bir insan için, bu durum şaşırtıcı olmasa gerek :)

 En (u)mutlu,hayata karşı en güçlü durduğum yaşımda, bütün bunlar nasıl oldu? Şöyle. 
Affetmeyi, kabullenmeyi, barışmayı öğrendiğim bu yaşımda, öğrendiklerimi uygulamaya kendimden başlayarak buldum kendimi.
Bulmak için kaybetmek mi gerekiyor? Kesinlikle.
Hayat güzel, yaşamak şahane! Daha yapacak çok işimiz hayat seninle, sıkı dur!

Tam 10 gün önce yazmışım bu yazıyı, hissettiğim herşey aynı, ve hala doğumgünüme bir kaç gün var :) Mutluyum işte, öyle bir huzur, öyle bir sevgi dolup taşıyor içimden..iyi ki doğdum ben :)



Hiç yorum yok: