10 Aralık 2009 Perşembe

Cool Brides Just Wanna Have Fun


kelebekgaleri.hurriyet.com.tr


Mimar çift Deniz Türker-Cem Demirci evlenmiş. Kimdir bu çift, hiç bir fikrim yok:) Hürriyet'e haber olmalarının ve benim ilgimi çekmelerinin nedeni, Pınar Altuğ'un da gelinliğini hazırlayan Perihan Akı'nın tasarlamış olduğu bu- en hafif tabirle farklı - gelinlik..

Ben bayıldım! Türkiye'de giymeye cesaret edemezdim o ayrı, ama edenleri takdir etmemek mümkün değil..:)

Gelinlik=masumiyet denklemini bozan ultra seksi bir sonuç çıkmış ortaya, bence muhteşem olmuş.

Haberin altına yazılan bazı saçma sapan (gelinliği de yozlaştırdınız, tüüüü size vs.) yorumların yanı sıra,bir yorumda "Perihan Akı'nın tasarım diye yutturduğu gelinliğin" 90'larda Guns'n Roses'ın November Rain şarkısının klibinde Stephanie Seymour(kendisi o zamanlar Axl Rose'un kız arkadaşıydı) tarafından giyildiğini ve bu tasarımın orjinallikle alakası olmadığını yazmış..

İşte bahsi geçen gelinlik..



marieclaire.co.uk

Tamam fikir benzer olabilir, ama bence bunun adı olsa olsa esinlenmedir, "kopya tasarım" değil..

Hem tasarımcıya, hem de bu cesur ve güzel geline benden kocaman bir alkış:)

3 yorum:

-Mir. dedi ki...

ay bayıldım süpew.

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum cesaret ister bu gelinliği burada giymek =)

mei K. dedi ki...

gorsel olarak oldukca hos ve cılgın bır gelınlık.fakat ben gelınlık=masumıyet denklemının savunucularındanım.ust duzey romantizm asıgı bır balık burcuyum:)